Tudnivalók / Állapotfelmérés
- Külső küszöb
- belső küszöb
- emelési pontok
- padlólemez
- kerékjárati ívek
- kerékjárati doblemezek és nyúlványok találkozása
- esőlevezető furatok környéke
- szélvédőkeretek
Egy átlagos, rozsdás autó (pl, E36, W124, golf, egyes japán típusok stb.) esetén a fenti javítások (szereléssel, fényezés nélkül) könnyen elérhetik a 100-200 munkaórát is.
A beépítendő javítóelemek mellett számolni kell az elöregedett, sérült patentek, rögzítőelemek, esetleg díszlécek szükségességére is. A javításra fordított energia és igényesség nem függ a jármű típusától és értékétől, ezért egy ilyen nagyobb felújítás könnyen meghaladhatja az autó pénzügyi értékét, erre átvizsgálás után is felhívjuk a figyelmet.
Az átvizsgálásra csak lemosott autót van módunkban fogadni, ellenkező esetben nem látszódik minden hiba. Lehetőleg alvázmosós helyen érdemes takarít(tat)ni.
A jármű külsején látható esztétikai állapot mellett az alábbi vizsgálatokat végezzük a választott csomag alapján:

Festékvastagság mérés

Emelőn szemrevételezéses ellenőrzés

Mikrokamerás vizsgálata a hozzáférhető üregeknek

Fék, futómű szemrevételezéses és kézi ellenőrzése

Olaj és egyéb üzemi folyadékok szivárgáskeresése

Takaró műanyagok és kárpitelemek alatti részek (megbontásos) vizsgálata
Mikor van szükség állapotfelmérésre?
Amikor már látszódó hibák, rozsdakezdemények vannak. Nem ajánlott megvárni az átrozsdásodást, mert jelentősen nagyobb költséggel jár a javítása.
További szolgáltatásaink
Az alábbi szolgáltatásokkal várjuk kedves ügyfeleinket

Olajcsere – szerviz
Folyadékok és szűrők cseréje, egyéb gyorsszervizes munkák.

Fék – futóműjavítás
Fék és futóműalkatrészek cseréje, felújítása.

Karosszéria javítás
Horpadások, sérült, törött, rozsdás elemek javítása.

Teljeskörű felújítás
Komplex felújítás az autó összes alkatrészére kiterjedően.
Teljes körű karosszéria szerviz
