Tudnivalók

Posted on by

A korábbi tapasztalatok alapján az alábbi javításokra lehet számítani egy 17+ éves autó esetén:

  • Külső küszöb
  • belső küszöb
  • emelési pontok
  • padlólemez
  • kerékjárati ívek
  • kerékjárati doblemezek és nyúlványok találkozása
  • esőlevezető furatok környéke

Egy átlagos, rozsdás autó (pl, E36, W124, golf, egyes japán típusok stb.) esetén a fenti javítások (szereléssel, fényezés nélkül) könnyen elérhetik a 80 munkaórát is.
A beépítendő javítóelemek mellett számolni kell az elöregedett, sérült patentek, rögzítőelemek, esetleg díszlécek szükségességére is. A javításra fordított energia és igényesség nem függ a jármű típusától és értékétől, ezért egy ilyen nagyobb felújítás könnyen meghaladhatja az autó pénzügyi értékét, erre átvizsgálás után is felhívjuk a figyelmet.

Átvizsgálásra és javításra csak lemosott autót van módunkban fogadni, hogy minden külső hiba látható legyen (kerékjáratok, küszöb alja stb.), ellenkező esetben a mosás árát felszámítjuk.

Az első, megbontás nélküli átnézéskor egy közelítő árat/időt tudunk mondani, ami a megbontás után akár jelentősen is változhat, a kívülről nem látható részek állapotának függvényében (pl belső küszöb, oszlopok alja, nyúlványok amiket dobbetét takar stb.).

80 ezer Ft feletti javítás esetén 50% előleg fizetendő.